Korpusy, które urzekają delikatną kruchością i fantastycznym smakiem. Idealna baza do efektownych deserów i wytrawnych mini przekąsek. Czytaj więcej »
Korpusy, które urzekają delikatną kruchością i fantastycznym smakiem. Idealna baza do efektownych deserów i wytrawnych mini przekąsek. Czytaj więcej »
W plenerze czy w domowym zaciszu – grill z pysznymi wypiekami od Dan Cake zawsze jest udany. Czytaj więcej »
Marka Profi rozszerzyła ofertę o pasztety w gramaturze 80 g, dostępne w trzech smakach: firmowym, z pomidorami i z pieczarkami. Czytaj więcej »
North Coast wprowadza do oferty Burratę d’Oro – wyjątkowy ser premium od renomowanego włoskiego producenta Cioffi. Czytaj więcej »
Bułka Hamburgerowa w stylu Brioche 4,5” wyróżnia się delikatnie słodkim smakiem, subtelnym maślanym aromatem oraz wyjątkowo puszystą strukturą. Czytaj więcej »
Teriyaki z czosnkiem to doskonała marynata do mięs, stir-fry oraz dip do sushi i sałatek, idealnie komponująca się z wieloma potrawami. Czytaj więcej »
Trend na pistacje nie słabnie – to jeden z najgorętszych smaków ostatnich sezonów. W odpowiedzi na tę popularność marka Nuii wprowadza nowy wariant – Śmietanka i Pistacje z Anatolii, kolejny etap w jej kulinarnej podróży. Czytaj więcej »
Marka HELIO, lider w kategorii zdrowych przekąsek, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt – HELIO STIXY z suszonych jabłek. Czytaj więcej »
Kisiele Krüger Yummy! zmieniają format saszetki na mniejszy. Dzięki tej zmianie Firma Krüger Polska realizuje strategię zrównoważonego rozwoju, ponieważ zużywa mniej folii do zapakowania kisielu, a co za tym idzie – redukuje wpływ opakowań na środowisko. Czytaj więcej »
W nadchodzącym sezonie grillowym Tan-Viet International prezentuje wyjątkową ofertę sosów Tao Tao, które stworzą niezapomnianą atmosferę wspólnych chwil. Czytaj więcej »
Soplica wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując im możliwość personalizacji etykiet na butelkach Soplicy. Wszystko za pomocą specjalnego kreatora umieszczonego na stronie marki. To doskonała okazja dla wszystkich, którzy organizują ważne uroczystości i chcą nadać im wyjątkowy charakter. W tym roku konsumenci mogą wybierać spośród 37 unikalnych wzorów... Czytaj więcej »
Marka Żubrówka, znana z wyjątkowego podejścia do natury i jakości, przedstawia Gin Białowieski w odświeżonej odsłonie. Produkt ten inspirowany jest bogatym dziedzictwem Puszczy Białowieskiej, łączy tradycję z nowoczesnością, oferując wyjątkowy smak. Gin Białowieski to propozycja dla osób, które poszukują odświeżającego, ziołowego profilu, idealnego do miksowania i... Czytaj więcej »
Coca-Cola HBC wprowadza nowość na polski rynek piwa – Beck’s Green Lemon 2,5% w 500 ml puszce. To połączenie wieloletniej jakości marki Beck’s z orzeźwiającym smakiem cytryny, dostępne w najchętniej wybieranym przez Polaków opakowaniu dla tej kategorii produktowej. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje CONSY ACTIVE FILTER – pierwsze na polskim rynku Consy z aktywnym filtrem węglowym z węgla kokosowego. Czytaj więcej »
W linii Almette pojawiły się dwie unikalne nowości – Almette lekki naturalny i Almette lekki z ziołami. To pierwsze na polskim rynku produkty typu ‘light’ w kategorii puszystych serów twarogowych. 100% naturalnych składników, obniżona zawartość tłuszczu oraz większa ilość białka to benefity idealnie wpisujące się w bieżące trendy konsumenckie. Czytaj więcej »
Po spektakularnym sukcesie dubajskiej czekolady, Carrefour, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza na rynek kolejny orientalny produkt, który zyskuje ogromną popularność w mediach społecznościowych – czekoladę z “anielskimi włosami”. Ta unikalna czekolada to połączenie aksamitnej masy pistacjowej z delikatną, słodką watą cukrową inspirowaną orientalnymi deserami... Czytaj więcej »
Coca-Cola HBC wprowadza na polski rynek nowe smaki kultowej marki napojów energetyzujących. Monster Energy Rio Punch powiększa linię produktów na bazie soków owocowych, a Monster Energy Fantasy Ruby Red to kolejna nowość z linii bez cukru. Oba napoje są dostępne w sklepach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Milka, jedna z wiodących marek słodyczy czekoladowych na polskim rynku, poszerza swoje portfolio o wyjątkową nowość. Milka Choco Croissant to potrójnie czekoladowa przyjemność, która już w marcu 2025 roku trafi do sklepów w całej Polsce. Nowość rozszerzy dynamicznie rozwijający się segment rogali pakowanych. Czytaj więcej »
Krążek SNACK & DIP to nowa odsłona kremowych topionych serów Hochland. Intensywne smaki: serowy i jalapeño, w połączeniu z aksamitną konsystencją, dają wiele możliwości do eksperymentowania w kuchni. Krążek jest doskonały jako snack, na kanapkę, ale przede wszystkim sprawdzi się jako dip do nachosów, dodatek do tacos, tortilli czy słupków warzyw. Czytaj więcej »
Marka Grycan wprowadza dwie wyjątkowe nowości – Lody Śmietankowe z pistacjami i sosem pistacjowym oraz Lody Śmietankowe z białą czekoladą i sosem mango-marakuja. Klasyczny smak został skomponowany z modnymi dodatkami, dzięki którym obie propozycje zaskakują harmonijnym połączeniem smaków i tekstur. Czytaj więcej »
The Coca-Cola Company oraz Bacardí Limited ogłosiły globalną współpracę, której efektem jest premiera gotowego do spożycia koktajlu Bacardí & Coca-Cola (RTD – Ready-To-Drink). Od początku kwietnia produkt dostępny jest w wybranych sieciach handlowych w Polsce. Czytaj więcej »
Słodkie chwile mają swój smak – czasem przychodzą w formie soczystych owoców, innym razem w postaci ulubionej czekolady. E.Wedel postanowił połączyć te dwa światy, wprowadzając do swojej oferty wyjątkowe nowości: jagodową czekoladę oraz WW o smaku jagodzianki. Te kuszące propozycje są już dostępne w sprzedaży ogólnopolskiej. Czytaj więcej »
Żywiec ponownie wyznacza trendy na polskim rynku piwa. Marka, wprowadza coś, czego jeszcze nie było, czyli bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem. Tym razem Żywiec sięga po „Kwiaty Polskie”, które zaowocowały powstaniem dwóch nowości – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%. Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem cieplejszych dni zmieniamy nie tylko garderobę, ale często także i podejście do gotowania. Na talerzach pojawia się więcej warzyw i lżejsze wersje klasycznych dań. Jeśli chcemy nadać im kremowej konsystencji i wyrazistego smaku, warto sięgnąć po Majonez Kielecki Lekki od WSP „Społem”. Sprawdzi się zarówno w sałatkach, dipach, jak i jako dodatek do... Czytaj więcej »
Wielkanoc to czas radości, rodzinnych spotkań i tradycji. To także doskonała okazja, by rozkoszować się ulubionymi smakołykami. Z tej okazji Colian przygotował wyjątkową ofertę, w której znajdziemy zarówno kultowe Figurki Goplana, cieszącego się dużą popularnością Zająca Grześki, jak i Śliwkę Nałęczowską oraz Złotą Wiśnię z serii Art Collection 2025. Czytaj więcej »
Od marca br. marka JemyJemy rozszerzyła swoje portfolio o nową linię dań gotowych, które odpowiadają na trendy i potrzeby współczesnych konsumentów – łącząc wysoką jakość, wyrazisty smak i codzienną wygodę. Wśród nowości znalazły się cztery apetyczne propozycje: Gulasz mięsny, Strogonow, Chili con carne oraz Kurczak curry. Oferta będzie szeroko promowana zarówno w... Czytaj więcej »
Dzięki syropom Herbapolu, smak ulubionych owoców można mieć zawsze „na wyciągnięcie ręki” – i to na wiele sposobów. Syropy świetnie sprawdzą się bowiem nie tylko jako dodatek do wody, ale także jogurtu, koktajlu czy owsianki. A wybór wariantów to prawdziwa symfonia owocowych inspiracji – tu każdy znajdzie coś dla siebie. Czytaj więcej »
Orzeźwienie nabiera nowego wymiaru. Nestea wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję kultowego napoju herbacianego, w której delikatne bąbelki spotykają się z wyrazistą maliną i orzeźwiającą miętą. To połączenie smaków, które przyciąga lekkością i świeżością, redefiniując sposób, w jaki możemy delektować się herbatą. Czytaj więcej »
Gdy dni stają się coraz dłuższe, a promienie słoneczne coraz częściej pojawiają się na niebie, to znak, że do życia na nowo budzi się natura i nadchodzi czas wiosny. Nasze potrawy też się zmieniają i na talerzach rozkwita świeżość! Sprawdź przepisy z użyciem produktów VEGETA, które pomogą Ci przywitać wiosnę w Twojej kuchni. Czytaj więcej »
Wielkanoc to czas, kiedy tradycja kulinarna i spotkania z najbliższymi przy stole odgrywają kluczową rolę. To moment, w którym sięgamy po sprawdzone receptury i smaki, znane od pokoleń. Aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkowy charakter wielkanocnych potraw, warto sięgnąć po wysokiej jakości dodatki. Fanex prezentuje zestaw produktów, które doskonale uzupełnią świąteczne... Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake:...